tirsdag 29. juni 2010

Litt av kvart!


Litt av kvart som dukker opp i posten for tida. I dag var det ei garasje som hadde blitt bestilt frå kontoret.. ( til mannens forsvar så var vi vel enig (nesten) i den bestillinga)

Ny pakke til "pengesluk" prosjektet har også komt. Trudde den bilen var dønn strøken eg. Det var ivertfall det han sa når han bestemte seg for å pusse den opp og eg sa ja til det! Det er mange 1000 lapper sidan det gitt..

På jobb begynner skulebarna å ta sommerferie og dermed slutte hos oss. Det er alltid litt trist både for barn, foreldre og vi som personal. Nokre av borna kjøper ein liten ting til oss og det er SÅ koseleg. I går fekk eg to flotte gåver.

I dag har eg baka 6! brød. Snart komt opp på mamma og bestemor sitt nivå når det gjeld antall. Eg har å leve opp til!

1 kommentar:

  1. Det er hver sin hobby, noen dyrere enn andre...
    Du er flink til å bake brød, god start.

    SvarSlett