onsdag 10. februar 2010

Ja eg lever..

Ja eg lever..det var nokon som lurte sidan bloggen ikkje var oppdater på ei laaang stund. Men no er eg tilbake. Har leie med spysjuka i 3 1/2 dag. Det var heilt grusomt, som det alltid her. Men denne gongen varte det vel lenge synes eg. Var heilt utmatta og har ikkje komt meg heilt til hektene igjen. Men i morgon skal eg ha ein feriedag. Skal slutte i jobben min 1. mars og må derfor få tatt ut rester av ferie og avspasering.

Vi har kjøpt oss ny seng. Men pga sjukdom og dugnadsarbeid har den stått i gangen nokre dager. Men i kveld fekk Hans Olav tid til å få satt den på plass. Spennende å kjenne om vi liker den når kvelden kjem. Alltid uvant med det samme.

Den gamle har vi satt opp på det eine rommet på loftet. Så då har vi fått gjestesenger. Så då er det berre å melde seg på.. ;-). Rom 201 er ivertfall klart til å ta imot gjester. Velkommen.



Her er et lite bilde av nye senga. Håper å få sove..

1 kommentar:

  1. Offa, spysykjå e det værste som finst. Nesten. Håper du er kvikk og rask igjen. Men skal du slutte i jobben? Ka du skal tej me no då? :)

    SvarSlett