onsdag 23. desember 2009

Juletreet



Årets juletre ferdig pynta. Bruker å pynte treet på kvelden, men i kveld skal vi til Mary Beate og Vidar. Der er blir mandel i grauten. Det blir kjekt sidan vi ikkje skal vere ilag i morga kveld. Som mange veit er eg svært kresen på juletre og bruker lang tid på å finne det rette. I år handla eg på første plassen og tenkte att dette får vere bra nok. Eg begynner å komme meg og Hans Olav var letter sjokkert når eg var ferdig så raskt. I år blei det sølv pynten som fekk pryde treet. Brukar å bytte litt frå år til år.



Desse søte englane fekk eg i adventskalenderen for nokre år tilbake. Dei får alltid plass på juletreet.



Litt meir av pynten. Fine glassstjerner frå Glassmagasinet



Duken under juletreet sydde eg for nokre år sidan og er koseleg å ta fram kvart år. Det er linstoff med filt og stoff hjarte applikert på.

Helsing Solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar