søndag 17. oktober 2010

Hausthelg


Denne helga har vi gjort haustaktiviteter her i huset;
- sommarblomstrane har havna på ruskedungen.
- hagemøblane er rydda vekk.


Nysnøven ligg langt ned i fjella og nattetempraturen er under null.
- bilen har fått vinterdekk.
- vi har brukt motor- og kupevarmaren. Supert med varm bil.
- vi var ein tur til Vatne på kunst- og handverksmesse. Mykje fint og kanskje nokre idear til eiga messe.
- i går kveld var vi i Parken kulturhus på Ålesund Unites. Mykje fin sang, men eg fant ut at eg ikkje er 20 år lenger. Vel høgt etter min smak. Etterpå var vi hos mi svigerinne og svoger ein tur. Koseleg.


- no skal eg lese i juleblada mine og kose meg. Mannen i huset er på eit lydoppdrag på føremiddagen, men er straks tilbake tenkjer eg og då blir det fårikål. Det beste eg veit. Søte er dei og godt smaker dei. Bæ bæ :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar