tirsdag 19. januar 2010

Sydag

I helga var eg heime hos mamma og pappe ein tur. Mamma hadde fått ein ny ide som måtte prøvast ut. Mamma tenkte og sydde. Eg såg på og prata..:-)



Ideen var ein "papirlommetørkleholder" av alle ting. Slike papirposer knittrer alltid når ein diskre skal ta opp et lommetørkle. Derfor ein "pose" å oppbevare dei i i veska.



Her er det ferdige resultatet.



Var veldig enkle å sy, ivertfall når ein slepp å gjere det sjølv. men eg skal prøve på eigahand ein dag.
Denne her skal ei venninne få i gebursdagsgåve tenkte eg. Ho er lett rørt og har alltid lommetørkle i veska.

5 kommentarer:

  1. Oj! Dåkke e smarte altså! Pluss at den var kjempefin! :)

    SvarSlett
  2. Det høyrer med til historia at mamma hadde kjøpt ein ferdig sydd. Vi måtte berre finne ut av korleis det var gjort. Men fin blei den.

    SvarSlett
  3. Det var som i gamle dager.Du sat på sofaen på syrommet og eg sydde dokkekle.Alltid koselig å gjere noko ilag.Mamma

    SvarSlett
  4. Den der va genial!!!! E sku hatt en sånn!! :) Kjekt å snike på bloggen din!! Mykje fint!!
    Klem fra Marianne i Stryn

    SvarSlett