mandag 21. desember 2009

Jul i heimen

Då er det ikkje lenge til jul. Kjenner at eg gler meg til det. Har starta pyntinga, men treet må vente til lisje julaftan. Var å kjøpte det i dag og trur det skal bli fint når pynten og lysa kjem på plass.



Her er julekula mi. Hadde to, men den eine streika. Har hatt dei i fleire år og eg kjøpte dei hos Hersdal.



Norgesglassa mine er eg så fornøgd med og skaper fin stemmning i kjøkkenvinduet. Nissejenta frå Skaret held brannvakt.



Jul på kjøkkenet.



Må ha litt jul på trappa også. Saga meg ei gran på naboen ;-) si tomt..(fekk tilgivelse).Desse julekulene har eg også kjøpt hos Hersdal. Litt annleis en dei vanlege julelysa. (Kutta toppen ser eg)

Helsing Solveig

1 kommentar:

  1. Får julestemning av å berre sjå bilda dine no ej. Det ser FORTSATT bomba ut hos oss... men satser på at i mørgå bli en god dag til ta litt overflatebehandling ;)

    SvarSlett